Go Back   Star Trek Online > Feedback > Klingon Gameplay
Login

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
http://www.startrekonline-2.com/

Yep, our upcoming content is the April fool's joke.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 2
03-31-2010, 09:19 PM
oh dear lol
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 3
04-01-2010, 05:33 AM
I thought designating us as an official faction was already the joke.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 4
04-01-2010, 05:47 AM
Quote:
Originally Posted by Ripcurl
I thought designating us as an official faction was already the joke.
We don't get bitter people.

We get even!

*sharpens his Batleth*
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 5
04-01-2010, 07:56 AM
Well for being a joke it sure looked like something real. Oh wait so did the Klingon gameplay lol. Im sure someday after they are done putting out the 80th ship costume for the fed's, or the 100th race for them, then and maybe then we might get some more content arround the 4th of never
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 6
04-01-2010, 08:02 AM
Hmmm, " Revenge of the Empire " ? Maybe a more appropriate title would have been " Renege on the Empire " and announcement they were being removed from the game . lmao
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 7
04-01-2010, 08:37 AM
I think everyone can see this is Star FLEET Online, you only have to take a look at this, the official website, to see there is no Klingon content and nothing at all about Klingons, except for a faction page describing them and a footnote in the manual. No where do i see anything about Klingon Ships, or how Klingon gameplay is implemented.

I mean take a look at the pathetic attempt of describing Klingon Play in the actual "Official" online manual... I've had better insctructions on how to make a cup of coffee. If it wasn't for the fact that i had paid for LT, i would have stopped playing ages ago.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 8
04-01-2010, 10:00 AM
Love it, very nice.

New features for STO-2: ROE
* Off duty uniforms, many to choose from (oh, that's right, we don't have even primary choices yet)
* All Fed space is now PvP (New Gank the Fed daily)
* The Sol system can now be destroyed (train the CE to the Sol system and enjoy!)
* New KDF Science Vessel (comes standard with SNB, VM and heated leather seats)
* KDF Carriers now can spawn fleets of Negh'Vars and BoPs. Turn rate increased +50.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 9
04-01-2010, 10:22 AM
Quote:
Originally Posted by Vuk View Post
Hmmm, " Revenge of the Empire " ? Maybe a more appropriate title would have been " Renege on the Empire " and announcement they were being removed from the game . lmao
I can sort of understand some of the bitterness folks have. But this post is just odd considering one of the joke's punchlines:

Quote:
starting with the official Open Beta of STOII, on September 1st 2010 we will discontinue our service for Star Trek Online.
When one of the "jokes" suggests they are removing Starfleet from the game by removing all support for STO-1 ... it's just ... I dunno, strange to see this post is all.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 10
04-01-2010, 03:33 PM
Wow funny the first time, i sent it to a fleet-mate, and he said they alreadt fix'd the site to clearly display April Fool's day Hoax..

Guess they rattled a few feathers..

Funny though.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off


All times are GMT -7. The time now is 05:11 AM.