Lt. Commander
As BorderLine Fleet is a pure Danish fleet. The remainder of this post will be made in danish.

Velkommen til BorderLine Fleets officielle rekrutterings opslag!

Er du dansk talende/skrivende og er på udkig efter ligesindede landsmænd at gennemføre missioner / pvp med, så led ikke længere. BorderLine Fleet er en 100% dansk fleet i STO med det formål at samle så mange danskere som muligt.

Vi acceptere alle uanset rang og erfaring i spillet. Eneste krav er at du skal være dansktalende / skrivende. Vi acceptere pt. ikke andre nationaliteter.

Leder:
ANK@ANK82

Medlemmer der også kan invitere:
Jhp@jackal07
Luminux@Lieberkind
Miya@DJ_DDP
Rip Aurian@RipShredder
Mr.Bean@Mc_Bamse
Joseph Lindforce@Nad-cliver

For at blive optaget i BorderLine Fleet, så send da venligst en besked til én af ovenstående medlemmer ingame.

EDIT. Borderline Fleet er blevet overflyttet til NM Danmark - Se svar nr. 7 i dette indlæg.
Lt. Commander
# 2
03-01-2010, 02:50 PM
hvad så spiler i stadig væk ?
Lt. Commander
# 3
03-05-2010, 11:07 PM
Ja, det gør vi. Vi er vel ml. 3-6 spillere online hver aften. Men det ved du jo allerede
Lt. Commander
# 4
03-07-2010, 03:10 PM
Admiral Karek til tjeneste, hvis der er plads til flere i jeres flåde selvfølgelig
Lt. Commander
# 5
03-10-2010, 10:56 AM
Naturligvis, der er altid plads til én til
Lt. Commander
Vær hilset!

Jeg vil høre om BorderLine Fleet stardig er aktiv og om i optager flere jeres flåde, efter jeg forgæves har prøvet at kontakte en af der online.
Lt. Commander
# 7
03-19-2010, 07:08 PM
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om denne fleet
Lt. Commander
# 8
03-21-2010, 03:29 PM
Det er da dejligt at møde flere danske STO'ere

Først vil jeg lige sige at Borderline Fleet er praktisk talt ikke eksisterende længere. Vores Fleet leder har tilsyneladende forladt STO og det efterlod os medlemmer med meget ringe beføjelser. Vi har derfor stiftet en ny fleet og rykket alt derover.

Jeg er dermed den nye fleet leder.

Det nye fleet navn er NM Danmark, vi har vores eget forum på http://nmd.guildlaunch.com

Vi er altid åben for danske spillere. Skulle det hænde at I er online på andre tidspunkter end mig, så gør følgende:

Send en mail, enten fra spillet eller dette forum, til mig: Rip Aurian@RipShredder

Oplys mig hvilke(n) karakter(er) I vil have ind i NMD. Jeg kan sende invitationer til vores fleet selv om I er offline, men det kræver at jeg ved hvilken karakter der skal inviteres, så frimurer, hvis du foreksempel har en karakter der hedder Holger, så skriv til mig:

"Inviter venligst Holger@frimurer til NMD!".

Da jeg er online 6 ud af 7 dage om ugen, er der en rimelig stor sandsynlighed for at der så ligger en fleet invite til den pågældende karakter næste gang der logges ind.

Jeg ser frem til at høre fra jer (og andre) inde i spillet.

RipShredder
Lt. Commander
# 9
03-24-2010, 04:39 PM
I skulle tage og lave Jeres egen recruiting thread, med lidt info om hvem og hvad NM Danmark er.
Lt. Commander
# 10 Hej danskere :)
06-09-2011, 04:23 AM
This post has been edited to remove content which violates the Atari Community Rules and Policies ~<GM Jahia>

Vores engelske forum-post :
- Omega Particles - is a Star Trek Online Fleet.
We got a forum, this Facebook site and a TeamSpeak 3 server
We're a very social fleet and we enjoy each others company alot

We're recruiting EU time zone players

We want players that are:
-> EU Time zone active
-> Helpfull and social
-> Teamworking
-> Willing to be a part of the fleet
-> 16+ of age

If u want to apply for becoming a member, send a mail to omegaparticles@gmail.com
Use this template

Name :
Playing since :
TeamSpeak 3 knowledge :
Characters in Federation Faction :
Characters in Klingon Faction :
Which faction do you want to join ? (Both is also an option) :
Favorite career (Tac,sci,eng) :
Special Task Force experience :

Looking forward to hear from you

@Thiil
Reply