Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 1 Anyone play EVE?
03-17-2010, 06:29 PM
Im having an argument with a friend thats all about being "99%" sure that they removed CONCORD from the game and Im like "Wtf? No way..." I havent played since like T20 so I dunno if its true or not. anyone able to help here?

But I cant find anything on it either way.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 2
03-17-2010, 06:31 PM
Havn't played since the Salvaging debacle. It was worse then the 60 day sale in STO, and lost a lot of people from it.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 3
03-17-2010, 06:34 PM
nope. /kill Eve sub months before STO release to save up for the life time membership. Don't miss it either.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 4
03-17-2010, 07:07 PM
Anyone know if this is just him pulling it out his butt? C'mon, I used to see all kindsa ppl praising EVE here lol
Guess they went back?
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 5
03-17-2010, 07:11 PM
They're still a faction with Reputation, if that means anything. I'll fly around and see if I can't find any CONCORD ships.

Edit: first gate I warped to had a CONCORD battleship orbiting it. I don't know if any functional changes have been made, but it seems CONCORD still exists at least.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 6
03-17-2010, 07:18 PM
get a crappy ship and attack a random guy see what happens lol it'd be pretty damn cool if they dont kill you anymore
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 7
03-18-2010, 02:35 PM
I don't know of any change to CONCORD at all - and I played just a couple weeks ago. The big thing in EVE at the moment is a change in how sovereignty over systems is determined that came with the last expansion. Maybe that is what he is talking about?
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off


All times are GMT -7. The time now is 12:42 AM.