Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 11
04-02-2010, 01:47 AM
It's only 9am GMT coming up in 10 minutes.

It's 10am BST (British Summer Time).

(I hate this stupid, unnecessary daylight savings nonsense we have to put up with)
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 12
04-02-2010, 01:48 AM
yay got weekend 4 days.. lets play sto ow wait i cant lol...

yeah big on sarcasm ah well.. do hope its a good patch.. like they fix the powers getting back on my space tool tray.. i want them off but they keep on popping back .. and that bug has been there for the last 2 months about now...
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 13
04-02-2010, 02:00 AM
OMG another maintenance, there's one almost everyday!
And right when I have the time to play... is it going to stop any time soon because it's really got me thinking about canceling my subscription
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 14
04-02-2010, 02:00 AM
Quote:
Originally Posted by Gorothul
Still no patch notes ? Server goes down in 25 mins during the start of a long EU Holiday "weekend" .. good job all round Cryptic.
Um server has another hour to go :p
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 15
04-02-2010, 02:40 AM
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatchnotes,give us paaaaaaaaaaaaaaaatchnotes.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 16
04-02-2010, 03:02 AM
Anyone ever get the feeling when someone don't give a crap about you?
well there's a whole continent full of people that feel this

patches and stuff are cool, until it becomes everyday at prime time
then it's just basically "oh hi, you want to log on to play? YOU CAN'T! btw thanks for your monthly payment"
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 17
04-02-2010, 03:10 AM
Truth is, Cryptic DOSE NOT CARE ABOUT AUSTRALIA!
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 18
04-02-2010, 03:10 AM
Quote:
Originally Posted by kingsunshine View Post
Anyone ever get the feeling when someone don't give a crap about you?
well there's a whole continent full of people that feel this

patches and stuff are cool, until it becomes everyday at prime time
then it's just basically "oh hi, you want to log on to play? YOU CAN'T! btw thanks for your monthly payment"
I know it sucks however there is no where in the world they could do maintenance where it wouldn't affect someone =\

Like it's been stated before, from a business standpoint, this is when the majority of their playerbase isn't awake or are working.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 19
04-02-2010, 03:10 AM
Quote:
Originally Posted by kingsunshine View Post
Anyone ever get the feeling when someone don't give a crap about you?
well there's a whole continent full of people that feel this

patches and stuff are cool, until it becomes everyday at prime time
then it's just basically "oh hi, you want to log on to play? YOU CAN'T! btw thanks for your monthly payment"
Dont take it personally given how generous cryptic comped us all for their disaster last weekend I hardly think your alone in being neglected by cryptic.

Countdown till fanboy counter attack 10...9...8...7....6
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 20
04-02-2010, 03:11 AM
Quote:
Originally Posted by baracura
yay got weekend 4 days.. lets play sto ow wait i cant lol...

yeah big on sarcasm ah well.. do hope its a good patch.. like they fix the powers getting back on my space tool tray.. i want them off but they keep on popping back .. and that bug has been there for the last 2 months about now...
Is that a bug? I see people referring to it all the time but I find as long as I allot every skill in the list to a slot on a bar (hidden slot if you don't require it) and select lock toolbar (this is actually not essential) then everything stays as it is and nothing is moved.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off


All times are GMT -7. The time now is 08:10 PM.