Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 1 Down again?
01-30-2010, 11:41 PM
I just got booted at the end of a mission to a queue which immediately turned into the login screen, which does not allow me to log in.

I take this to mean that it's all over.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 2
01-30-2010, 11:43 PM
It looks like the servers crashed.

I hope they come back soon.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 3
01-30-2010, 11:46 PM
Garbage ass servers, how f ucking cheap are Craptic?
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 4
01-30-2010, 11:46 PM
Hope so. I hope even more that I don't have to restart this tedious Researcher Rescue mission. The last ground phase is the most button mashingest thing in the world, and I don't want to do it again.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 5
01-30-2010, 11:47 PM
Read the damn forums...everyone just posted the same thing...now there's 20 posts asking SURVERS DUWN? WTF OMG IN MISSIONSZ
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 6
01-30-2010, 11:47 PM
I think it means Cryptic wants to rob us head starters of our head start time. They don't want any of us getting to a tier 4 or 5 ship before anyone else. In other words, they enjoy screwing us over.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 7
01-30-2010, 11:48 PM
stuck at character retrieval screen. Today has been a bad day for the servers. Good God.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 8
01-30-2010, 11:48 PM
They SO need another month of beta. This many crashes in a day is kinda ridiculous to have at launch.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 9
01-30-2010, 11:50 PM
Quote:
Originally Posted by PISTOLcm View Post
Read the damn forums...everyone just posted the same thing...now there's 20 posts asking SURVERS DUWN? WTF OMG IN MISSIONSZ
Well when I started typing my message, there weren't any, so lick my pointy ears, noob.
Lt. Commander
Join Date: Dec 2007
Posts: 120
# 10
01-30-2010, 11:56 PM
yeah its fraustrating ..the only way your probably satisfied is if you can play all day long , even then if u can you would probably expect to be able to ... But the biggest thing for me is how long does it take to restart the server , 30 mins ? ...like peeps have stated ..the open beta should have been started alot earlier and i sorta think that that peeps that where in beta didnt have much to real contribution towards the final product (well how could they ; 3-4 weeks of beta isnt much ..But never mind i guess whats done is done ..just hit the restart button on the server already :p ...

Loving the game so far..
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off


All times are GMT -7. The time now is 08:20 AM.